Нові підходи до ремонту дорожнього покриття обговорювались в Білгороді-Дністровському


13 травня 2015 року під головуванням Білгород-Дністровського міського голови Ігоря Нановського пройшла робоча нарада щодо проведення робіт по ремонту дорожнього покриття по вулиці Лазо.
У засіданні взяли участь Р. Власенко - начальник ВДАІ з обслуговування м. Білгорода-Дністровського та Білгород-Дністровського району УДАІ ГУ МВС України в Одеській області, Р. Стащенко - інспектор з організації дорожнього руху ВДАІ з обслуговування м. Білгорода-Дністровського та Білгород-Дністровського району УДАІ ГУ МВС України в Одеській області, П. Кісенко - в.о. начальника МЦ «Благоустрій», О. Трушкіна - заступник начальника МЦ «Благоустрій», П. Шопський - начальник управління капітального будівництва.
І. Нановський звернув увагу присутніх на те, що після складних погодних умов цієї зими багато міських доріг опинились в незадовільному стані. Одною з найбільш проблемних вулиць міста є вул. Лазо:
  •  верхній шар асфальтобетонного покриття майже повністю зруйнований;
  •  діюче законодавство дозволяє водіям транспортних засобів не дотримуватись допустимо-дозволеного навантаження на вісь та використовувати перевезення вантажу з великим перевантаженням (60 т - 100 т);
  •  змінити маршрути руху важковагового транспорту до морського торговельного порту на сьогоднішній день не є можливим;
  •  температурний режим та існуюча в Одеській області технологія виготовлення асфальту не дозволяють зробити якісне дорожнє покриття, у зв’язку з чим строк служби відремонтованих доріг не перевищує одного року.
У зв’язку з цим, на нараді було запропоновано використати досвід інших країн та використати в якості дорожнього покриття монолітний бетон. Р. Власенко підтримав міського голову та підкреслив, що використання даної технології в ремонті доріг потребує зовсім іншого підходу в організації дорожнього руху в зв’язку з більш тривалим процесом ремонтних робіт. Р. Стащенко додав, що організацію дорожнього руху в даному випадку можливо організувати в одно-смужному русі, при цьому одна смуга призначена для руху транспорту, а інша - для капітального ремонту. Для цього необхідно заздалегідь попередити керівництво морського порту та узгодити з ним графік руху вантажного автотранспорту по вул. Лазо.
П. Кісенко доповів присутнім, що ділянка для капітального ремонту по вул. Лазо планується від вул. Калініна до авторинку (тільки 400 м), в зв’язку з тим, що каналізаційний колектор, який проходить далі по середині вулиці Лазо, в аварійному стані і потребує негайного капітального ремонту. Лише за умови проведення ремонту колектора можливо буде продовжити  реконструкцію дорожнього покриття вулиці Лазо на ділянці від вул. Калініна до морського порту.
Враховуючи пропозиції керівництва ВДАІ з обслуговування м. Білгорода-Дністровського та Білгород-Дністровського району УДАІ ГУ МВС України в Одеській області, на нараді було вирішено:
1. Провести ремонт дорожнього покриття по вул. Лазо (від вул. Калініна до авторинку), використовуючи монолітний бетон.
2. На період проведення ремонтних робіт організувати дорожній рух в одно-смужному русі.
3. МЦ «Благоустрій» звернутись до виконавчого комітету з проханням щодо придбання пересувного вагового комплексу.
4. Відділу транспорту, організації дорожнього руху та комунікацій міської ради спільно з МЦ «Благоустрій» підготувати та винести на розгляд виконавчого комітету проект рішення про обмеження руху вантажного транспорту в денний час в літній період.
Завершуючи нараду міський голова відзначив, що в разі успішної реалізації даного проекту, такий підхід буде запроваджений і на інших вулицях міста, особливо там, де існує проблема з відведенням дощової води (Артільна, Кишинівська та ін.).







У разі використання матеріалів сайту посилання на www.bilgorod-d.org.ua обов'язкове.